مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برنامه اقامت مجارستان از روش سپرده گذاری
این برنامه , هنوز یکی‌از کم هزینه ترین برنامه های سپرده گذاری است که به خواسته اعطای اقامت دایم یکی کشورهای عضو شینگن پایه گذاری کردن شده‌است .
خلاصه برنامه

تحت عنوان عضوی از اتحادیه اروپا و حوزه‌ شینگن , مجارستان میان سی کشوری می‌باشد که بیشترین توریست را در جهان دارااست . این سرزمین فرهنگی بی نیاز و متنوع داراست ( از لحاظ تنوع در موسیقی و فیلم تا تنوع در غذاها و ادبیات بی نیاز است ) , سرویس ها درمانی آن هم توسعه یافته است و در راءس اروپا واقع شده‌است . برنامه ویژه سرمایه گذاران که از این طرز اقامت دایم اخذ می نمایند هم امتیازات اکثری را در اختیار این اشخاص قرار میدهد .
حالت

در‌این برنامه ضوابطی پیرامون گنج خالص فردی یا این که تجربه مدیریتی حیث نشده است . با این حال , در مورد ها نادری شاید مقامات مجارستان مذاکره ای با درخواست کننده انجام دهند .
در حین فرایند بررسی پرونده , کمپانی سپرده گذاری واسطه و مقامات مجارستان استانداردهایی را جهت آشنایی شخص سرمایه گذار و پرهیز از فرایندهای پولشویی بررسی می نمایند . به‌این ادله , در سطح دادن درخواست طومار , متقاضیان بایستی گروه ای از مدارک استاندارد را آماده و منشاء درآمد و توده گنج خالص فردی آن ها در آن مشخص و معلوم باشد .
سپرده گذاری فقط به وسیله شرکتهای واسطه مشخصی که با دولت مجارستان قرارداد دارا هستند انجام میشود .
رسیدگی به یک درخواست طومار برای متقاضی با اهمیت و تمام اعضای خانواده دارای شرایط او فارغ از وجود شرط سفری ناخواسته به مجارستان صورت میگیرد .
به درخواستهای اخذ اقامت دایم پرسرعت و سهل و آسان رسیدگی می شود .
نیهازی به مسافرت به مجارستان نمی‌باشد . خیر برای رسیدگی به پرونده تا زمان دریافت اقامت دایم و خیر پس از دریافت اقامت دایم
سپرده گذاری با مبلغ بالا در سیستم تجاری مجارستان ما یحتاج نیست .

  • هومن مرادی
  • ۰
  • ۰


به گزارش صبح زود چهارشنبه ایرنا به گزارش خبرگزاری رویترز , «منگ وانژو» مدیریت ارشد مالی و دختر بنیانگذار کمپانی هوآوی که هفته قبلی در کانادا بازداشت شده بود , به قید وثیقه آزاد شد .
قاضی «ویلیام ارکه» سه‌شنبه شب در نشست دادگاه در شهر ونکوور در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا حکم آزادی موقت گیج را با وثیقه 10 میلیون دلار کانادا ( 7 . 5 میلیون دلار ایالات متحده ) و بعضا حالت دیگر صادر کرد .
منابع خبری در کانادا پنج‌شنبه پیشین گزارش دادند که پلیس این مرزو بوم گیج را روز شنبه پیشین به درخواست منزلت های آمریکایی بازداشت کرده بود .
اولیه گرد‌همایی دادگاه حیران آدینه قبلی برگزار شد و اتهام وی بر پایه ی حیث قاضی دادگاه ونکوور کانادا , نقض تحریم های ایالات متحده برعلیه جمهوری اسلامی ایران در سالهای 2009 تا 2013 از روش فعال سازی یک کمپانی هنگ کنگی به اسم ' اسکای کام ' است .
در شرایطی که این اتهام ها اثبات شود , حیران به اتهام فریب بانک ها و نهاد های آمریکایی به 30 سال حبس محکوم و به ایالات متحده مسترد خواهد شد .
پیرو نشر خبر دستگیری حیران , ' لی یو چنگ ' نائب رئیس وزیر کارها خارجه چین از سفیر کانادا در پکن خواست , اتاوا هر چه سریعتر او را آزاد نماید .
وزارت خارجه چین همینطور سفیر کانادا در پکن را احضار و مراتب اعتراض خویش را به او بیان کرد .
ایالات متحده ادعا دارد کمپانی فناوری هوآوی چینی تحریم های واشنگتن مقابل کشور‌ایران را نقض نموده است ولی این موسسه چینی هر مدل اتهامی را در این مسیر تکذیب نموده است .
با بالا تصاحب کردن تنش ها بین چین و ایالات متحده گزارش های دیگری هم حاکی است که کمپانی فنآوری ' سیسکو ' ایالات متحده از پرسنل خویش مراد است از هر دسته مسافرت غیرضروری به چین دوری نمایند تا مبادا پکن در اقدامی تلافی جویانه درپی دستگیر آنان باشد .

  • هومن مرادی
  • ۰
  • ۰

تحصیل  در کانادا دارای امتیازات فراوانی است. کانادا دارای یکصد و پنجاه دانشگاه و بیش از ۲۰۰ کالج مختلف است .دانشگاه های کانادا دارای رنک بسیار بالایی در سطح جهان هستند و سالانه بیش از یکصد هزار دانشجو از سراسر جهان جذب دانشگاه های کانادا می شود. از اینرو، بسیاری از علاقمندان به تحصیل، تحصیل در کانادا را انتخاب می نمایند

تحصیل در کالج های کانادا نیاز به صرف یک تا سه سال زمان دارد و فارغ التحصیلان مدرک دیپلم کالج که معادل فوق دیپلم در ایران است را در یافت می کنند. کالج های کانادا بسیار ارزان تر از دانشگاهها این کشور بوده و  تحصیلات در کالج بیشتر جنبه کاربردی داشته و فارغ التحصیلان پس از خروج ازکالج  به راحتی جذب بازار کار کانادا می شود.

تحصیلات دانشگاهی در  کانادا در مقاطع لیسانس-فوق لیسانس و دکتری ارائه می شود . تحصیل در کانادا رایگان نیست و کلیه دانشجویان اعم از بومی و بین المللی بایستی شهریه پرداخت نماید. البته شهریه دانشگاهی برای دانشجویان کانادایی و یا دارای اقامت دائم در کانادا تقریبا معادل یک چهارم دانشجویان بین المللی است و آنها می توانند این مبلغ را به صورت وام های دراز مدت دریافت نموده و پس از فارغ التحصیلی آن را پرداخت نمایند.

 امکان دریافت بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی فراهم است و کلیه دانشگاه های کانادا جهت تشویق دانشجویان کوشای خود نسبت به پرداخت بورس تحصیلی و یا فاند تحصیلی به دانشجویان اقدام می نماید . مبلغ این بورس‌ها و فاند ها در مقطع دکترا علاوه بر پوشش شهریه تحصیلی می تواند هزینه های اقامتی دانشجو را نیز پوشش دهد.

 دانشجویان خارجی  شاغل در کانادا همزمان با تحصیل در کانادا می توانند به طور هفتگی ۲۰ ساعت خارج از محیط دانشگاهی به کار مشغول شود. این مسئله میتواند کمک هزینه مناسبی برای آنان محسوب گردد.

 تمامی دانشگاه ها و کالج های کانادا دارای امکانات خوابگاهی مناسبی برای دانشجویان بین المللی بوده که دانشجویان می توانند از این خوابگاه ها  در طول تحصیل در کشور کانادا از آن استفاده نمایند.

 مدارک صادره از دانشگاه های کانادا ای اعتبار بالایی در سطح جهان بوده و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها به راحتی در همه جای دنیا می‌توانند جذب شرکت‌های بزرگ و معتبر شده و مشغول به کار شوند


تحصیل در کانادا

.


  • هومن مرادی
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا | کشور کانادا در میان سه کشور اول مهاجر پذیر در جهان قرار دارد. به دلایل مختلفی بسیاری از علاقمندان به مهاجرت در سراسر دنیا این کشور را برای زندگی انتخاب می‌نمایند.  یکی از دلایل مهم مهاجران برای انتخاب کشور کانادا برای مهاجرت، اقتصاد مناسب و فرصت های شغلی و تجاری فراوان در این کشور می باشد. به منظور مهاجرت به کانادا متقاضیان می‌توانند از روشهای مختلفی استفاده نمایند  که در زیر به طور مختصر به آنها خواهیم پرداخت. بهترین روش مهاجرت به کانادا بر اساس وضعیت هر فرد متفاوت است.



مهاجرت به کانادا



  • مهاجرت به کانادا از طریق متخصصین و کارگران ماهر

کانادا همواره نیازمند افراد متخصص و کارگران ماهر دارای تحصیلات و سابقه کار می باشد.

  • مهاجرت به کشور کانادا از طریق مهاجرت خویشاوندی:

در این روش یکی از افراد مقیم کانادا می توانند بستگان نزدیک خود را سرپرستی نمایند.  به این ترتیب این افراد می‌توانند اقامت کشور کانادا را کسب نمایند.

  • مهاجرت به کانادا از طریق تجارت

کشور کانادا همواره پذیرای مدیران موفق از سراسر دنیا می باشد. این برنامه مهاجرتی کشور کانادا  جهت ورود افراد و مدیران موفق به کشور کانادا طراحی شده است.

  • مهاجرت استانی به کشور کانادا

استان های مختلف کانادا این امکان را برای علاقمندان به مهاجرت به کانادا فراهم نموده اند که به صورت استانی درخواست مهاجرت خود را پیگیری نمایند. این برنامه استانی با همکاری دولت استانی و دولت فدرال انجام می شود. در این روش مهاجرتی هر کدام از استان ها بر اساس نیاز خود به صورت مستقل اقدام به انتخاب متقاضیان مهاجرت به این کشور می نماید.


علاقمندان به پروسه مهاجرت به کانادا  به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب روش مهاجرت بسیار مهم است. به طوری که انتخاب روش غلط می تواند پروسه مهاجرتی را ماه ها یا حتی چندین سال به تعویق اندازد.  بنابراین انتخاب مشاورین با صلاحیت از جمله اقدامات ضروری برای شروع پروسه مهاجرتی میباشد.



  • هومن مرادی
  • ۰
  • ۰

موسسه مهاجرتی مقدم  یک موسسه مهاجرتی ثبت شده در کانادا می باشد. این موسسه با داشتن کارشناسان ومشاورین زبده که همه فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا هستند  می تواند  به بهترین نحو به شما در فرآیند مهاجرت سریع به کانادا و یا اخذ ویزای تحصیلی و یا پذیرش دانشگاهی کمک نماید.

فرایند اخذ پذیرش دانشگاهی دارای نکات بسیار زیادی است عدم توجه به آنها؛ در زمان دریافت اقامت برای شما می تواند مشکل ساز شود. بنابراین توصیه ما به شما این است که با مشاوره با متخصصین زبده موسسه مهاجرتی مقدم ، از بهترین و سریعترین روش دریافت پذیرش دانشگاهی و بورس تحصیلی اقدام نمایید تا ضمن برخورداری از شرایط مناسب ضمن تحصیل، پس از فارغ التحصیلی نیز به راحتی بتوانید جذب بازار کار کانادا شده و اقامت دائم دریافت نمایید.

همچنین فرایند مهاجرت به کانادا یک فرایند دشوار حقوقی است  که شما می توانید با کمترین هزینه از تجربیات متخصصین ما برخوردار گشته و به صورت مطمئن اقدام به مهاجرت به کانادا نمایید.

از جمله خدمات موسسه مهاجرتی مقدم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-        اخذ اقامت دایم کانادا برای علاقمندان به مهاجرت به کشور کانادا

-        اخذ پذیرش دانشگاهی از دانشگاه های کانادا به صورت تضمینی

-        اخذ پذیرش از مدارس برای دانش آموزان و در نتیجه آن اخذ ویزای والدین به منظور ورود به کشور کانادا

-        مشاوره به منظور انتخاب روش سریع و مناسب جهت مهاجرت به کشور کانادا که بر اساس شرایط هر فرد یا خانواده می تواند متفاوت باشد.

-        مشاوره تحصیلی به منظور انتخاب بهترین رشته بر اساس نیاز کشور کانادا: در بسیاری از موارد می توان با انتخاب رشته و دانشگاه مناسب، روند یافتن شغل مناسب در کشور کانادا را تسهیل نمود. بنابر این به شما توصیه می شود قبل از انتخاب رشته، با کارشناسان موسسه مقدم مشورت نمایید.

همچنین شما می توانید با مطالعه پست های وبلاگ، از آخرین اخبار مهاجرتی باخبر شوید.



  • هومن مرادی