مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا | کشور کانادا در میان سه کشور اول مهاجر پذیر در جهان قرار دارد. به دلایل مختلفی بسیاری از علاقمندان به مهاجرت در سراسر دنیا این کشور را برای زندگی انتخاب می‌نمایند.  یکی از دلایل مهم مهاجران برای انتخاب کشور کانادا برای مهاجرت، اقتصاد مناسب و فرصت های شغلی و تجاری فراوان در این کشور می باشد. به منظور مهاجرت به کانادا متقاضیان می‌توانند از روشهای مختلفی استفاده نمایند  که در زیر به طور مختصر به آنها خواهیم پرداخت. بهترین روش مهاجرت به کانادا بر اساس وضعیت هر فرد متفاوت است.



مهاجرت به کانادا



  • مهاجرت به کانادا از طریق متخصصین و کارگران ماهر

کانادا همواره نیازمند افراد متخصص و کارگران ماهر دارای تحصیلات و سابقه کار می باشد.

  • مهاجرت به کشور کانادا از طریق مهاجرت خویشاوندی:

در این روش یکی از افراد مقیم کانادا می توانند بستگان نزدیک خود را سرپرستی نمایند.  به این ترتیب این افراد می‌توانند اقامت کشور کانادا را کسب نمایند.

  • مهاجرت به کانادا از طریق تجارت

کشور کانادا همواره پذیرای مدیران موفق از سراسر دنیا می باشد. این برنامه مهاجرتی کشور کانادا  جهت ورود افراد و مدیران موفق به کشور کانادا طراحی شده است.

  • مهاجرت استانی به کشور کانادا

استان های مختلف کانادا این امکان را برای علاقمندان به مهاجرت به کانادا فراهم نموده اند که به صورت استانی درخواست مهاجرت خود را پیگیری نمایند. این برنامه استانی با همکاری دولت استانی و دولت فدرال انجام می شود. در این روش مهاجرتی هر کدام از استان ها بر اساس نیاز خود به صورت مستقل اقدام به انتخاب متقاضیان مهاجرت به این کشور می نماید.


علاقمندان به پروسه مهاجرت به کانادا  به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب روش مهاجرت بسیار مهم است. به طوری که انتخاب روش غلط می تواند پروسه مهاجرتی را ماه ها یا حتی چندین سال به تعویق اندازد.  بنابراین انتخاب مشاورین با صلاحیت از جمله اقدامات ضروری برای شروع پروسه مهاجرتی میباشد.



  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • هومن مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی