مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

  • ۰
  • ۰

برنامه اقامت مجارستان از روش سپرده گذاری
این برنامه , هنوز یکی‌از کم هزینه ترین برنامه های سپرده گذاری است که به خواسته اعطای اقامت دایم یکی کشورهای عضو شینگن پایه گذاری کردن شده‌است .
خلاصه برنامه

تحت عنوان عضوی از اتحادیه اروپا و حوزه‌ شینگن , مجارستان میان سی کشوری می‌باشد که بیشترین توریست را در جهان دارااست . این سرزمین فرهنگی بی نیاز و متنوع داراست ( از لحاظ تنوع در موسیقی و فیلم تا تنوع در غذاها و ادبیات بی نیاز است ) , سرویس ها درمانی آن هم توسعه یافته است و در راءس اروپا واقع شده‌است . برنامه ویژه سرمایه گذاران که از این طرز اقامت دایم اخذ می نمایند هم امتیازات اکثری را در اختیار این اشخاص قرار میدهد .
حالت

در‌این برنامه ضوابطی پیرامون گنج خالص فردی یا این که تجربه مدیریتی حیث نشده است . با این حال , در مورد ها نادری شاید مقامات مجارستان مذاکره ای با درخواست کننده انجام دهند .
در حین فرایند بررسی پرونده , کمپانی سپرده گذاری واسطه و مقامات مجارستان استانداردهایی را جهت آشنایی شخص سرمایه گذار و پرهیز از فرایندهای پولشویی بررسی می نمایند . به‌این ادله , در سطح دادن درخواست طومار , متقاضیان بایستی گروه ای از مدارک استاندارد را آماده و منشاء درآمد و توده گنج خالص فردی آن ها در آن مشخص و معلوم باشد .
سپرده گذاری فقط به وسیله شرکتهای واسطه مشخصی که با دولت مجارستان قرارداد دارا هستند انجام میشود .
رسیدگی به یک درخواست طومار برای متقاضی با اهمیت و تمام اعضای خانواده دارای شرایط او فارغ از وجود شرط سفری ناخواسته به مجارستان صورت میگیرد .
به درخواستهای اخذ اقامت دایم پرسرعت و سهل و آسان رسیدگی می شود .
نیهازی به مسافرت به مجارستان نمی‌باشد . خیر برای رسیدگی به پرونده تا زمان دریافت اقامت دایم و خیر پس از دریافت اقامت دایم
سپرده گذاری با مبلغ بالا در سیستم تجاری مجارستان ما یحتاج نیست .

  • ۹۷/۰۹/۲۷
  • هومن مرادی

مجارستان

نظرات (۲)

سرعت و تندی کار را مجوی، بلکه خوبی و برگزیدگی آن را سعی کن؛ زیرا مردم از تو نپرسند در چه مدت کار را انجام دادی، بلکه خوبی و بی‏نقصی آن را می‏جویند.
افلاطون
  • آکادمی کسب وکار اینترنتی وبکیما
  • بسیار عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی