مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

  • ۰
  • ۰

تحصیل  در کانادا دارای امتیازات فراوانی است. کانادا دارای یکصد و پنجاه دانشگاه و بیش از ۲۰۰ کالج مختلف است .دانشگاه های کانادا دارای رنک بسیار بالایی در سطح جهان هستند و سالانه بیش از یکصد هزار دانشجو از سراسر جهان جذب دانشگاه های کانادا می شود. از اینرو، بسیاری از علاقمندان به تحصیل، تحصیل در کانادا را انتخاب می نمایند

تحصیل در کالج های کانادا نیاز به صرف یک تا سه سال زمان دارد و فارغ التحصیلان مدرک دیپلم کالج که معادل فوق دیپلم در ایران است را در یافت می کنند. کالج های کانادا بسیار ارزان تر از دانشگاهها این کشور بوده و  تحصیلات در کالج بیشتر جنبه کاربردی داشته و فارغ التحصیلان پس از خروج ازکالج  به راحتی جذب بازار کار کانادا می شود.

تحصیلات دانشگاهی در  کانادا در مقاطع لیسانس-فوق لیسانس و دکتری ارائه می شود . تحصیل در کانادا رایگان نیست و کلیه دانشجویان اعم از بومی و بین المللی بایستی شهریه پرداخت نماید. البته شهریه دانشگاهی برای دانشجویان کانادایی و یا دارای اقامت دائم در کانادا تقریبا معادل یک چهارم دانشجویان بین المللی است و آنها می توانند این مبلغ را به صورت وام های دراز مدت دریافت نموده و پس از فارغ التحصیلی آن را پرداخت نمایند.

 امکان دریافت بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی فراهم است و کلیه دانشگاه های کانادا جهت تشویق دانشجویان کوشای خود نسبت به پرداخت بورس تحصیلی و یا فاند تحصیلی به دانشجویان اقدام می نماید . مبلغ این بورس‌ها و فاند ها در مقطع دکترا علاوه بر پوشش شهریه تحصیلی می تواند هزینه های اقامتی دانشجو را نیز پوشش دهد.

 دانشجویان خارجی  شاغل در کانادا همزمان با تحصیل در کانادا می توانند به طور هفتگی ۲۰ ساعت خارج از محیط دانشگاهی به کار مشغول شود. این مسئله میتواند کمک هزینه مناسبی برای آنان محسوب گردد.

 تمامی دانشگاه ها و کالج های کانادا دارای امکانات خوابگاهی مناسبی برای دانشجویان بین المللی بوده که دانشجویان می توانند از این خوابگاه ها  در طول تحصیل در کشور کانادا از آن استفاده نمایند.

 مدارک صادره از دانشگاه های کانادا ای اعتبار بالایی در سطح جهان بوده و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها به راحتی در همه جای دنیا می‌توانند جذب شرکت‌های بزرگ و معتبر شده و مشغول به کار شوند


تحصیل در کانادا

.


  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • هومن مرادی

نظرات (۱)

  • آکادمی کسب وکار اینترنتی وبکیما
  • عالی بود ممنون از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی