مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

  • ۰
  • ۰

چرا کشور کانادا سالانه هزاران علاقمند به تحصیل را به خود جذب می نماید؟

این سوالی است که نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب نموده است. شاید دلایل افزایش روند تحصیل در کشور کانادا ، به بالا بودن سطح علمی دانشگاه های این کشور اشاره کرد.

نکته زیاد مثبت برای تحصیل در کانادا قابلیت دریافت اقامت دایم پس از فارغ التحصیلی است . اکثر اوقات فارغ التحصیلان مرزوبوم کانادا پس از یک عصر یک ساله کاری در موسسه ها کانادایی می توانند به آسانی مبادرت به دریافت اقامت دایم کانادا کنند . افزون بر آن مدارک تحصیلی مرز و بوم کانادا در تمام نقاط عالم دارای اعتبار است .
علاقمندان به علم آموزی در مملکت کانادا می‌توانند بعد از دریافت سند دیپلم در جمهوری اسلامی ایران به طور بدون واسطه وارد دانشکده ها یا این که دانشکده های مرز و بوم کانادا شوند . به مراد علم آموزی در دانشکده های کانادا به سند لهجه آیلتس یا این که تافل نیاز می‌باشد . میزان دستکم نمره هر دانش گاه گوناگون است . در شرایط کلی کسب نمره شش و نیم آیلتس می‌تواند در عمده دانشگاهها حالت لهجه را ارضا کند .
در پایه آمار اداره کالج‌ها و شرکت های یادگرفتن خوب کانادا موسوم به CICAN در سال ۲۰۱۷ , حدود ۱۰۰ دانش کده و دانش کده درین کشو دایر بوده‌ است که در حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش جو در آننها علم آموزی می نمایند . برای علم آموزی در هریک از این شرکت ها علمی - آموزشی دو تراز با اهمیت می بایست طی شود ; در آغاز دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی و آن گاه دریافت روادیدِ تحصیلی کانادا . در‌این مقاله با موقعیت دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا در مقاطع مختف آشنا می‌شویم .
ادامه علم آموزی بدون پول امتیازی ویژه برای بخش اعظمی از درخواست کنندگان دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا است . علم آموزی بدون پول یا این که به ابلاغ فنی‌تر , اخذ بورسیه تحصیلی خیر فقط فرصتی استثنایی برای ادامه علم آموزی محسوب میشود بلکه خواهد توانست اکثری از نگرانی‌های مو جود در زمینه ی تامین هزینه‌های علم آموزی در کانادا را در اصل مرتفع سازد .


منبع:

http://immigration-news.blogfa.com/post/3

  • ۹۷/۱۰/۱۲
  • هومن مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی