مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

مهاجرت به خارج از کشور

این وبلاگ با هدف انتشار اخبار مهاجرتی به کشورهای مهاجرپذیر می باشد.

  • ۰
  • ۰


کلمه هایلیگن بلوت در معنای خون مقدس است . نقل شده که در کلیسای کوچک این شهر , یه خرده از خون حضرت عیسی مسیح در یک شیشه مراقبت می شود . این کلیسا که در سال 1271 درست شده , پر از مسیحیان علاقمند به دیدن اثر ها مانده از دوران مسیح بوده است . همینطور , شهر هایلیگن بلوت در امتداد جاده گروسگلوکنر بالای آلپ ( Grossglockner High Alpine Road ) جای‌دارد . جاده گروسگلوکنر به دلیل مناظر مضاعف قشنگ و شگفت انگیزش پر اسم و رسم است . شهر هایلیگن بلوت که در ذیل بلندترین کوه اتریش به اسم گروسگلوکنر ( Grossglockner ) واقع شده , دارنده یک پیست اسکی هم می‌باشد .
شهر لیینتس تحت عنوان مروارید فن کوه های دولمیت ( Dolomite ) شناخته می شود . این شهر , در استان تیرول و در اطراف مرز ایتالیا واقع شده‌است . زیرا این شهر دیدنی در جنوبی ترین نقطه اتریش واقع شده , یک کدام از آفتابی ترین و گرم ترین بخشها این مرزو بوم شناخته می شود . این شهر به صورت میانگین در هر سال 2 هزار ساعت , آفتابی است . همینطور , لیینتس در حوالی بوستان ملی هوهه تئورن ( Hohe Tauern National park ) واقع شده‌است . همینطور ترن هوایی ( Osttirodler Alpine ) هم شمارا به دل کوه وارد می نماید .
شهر سنت ولفگانگ , در کوه پایه شافبرگ ( schafberg ) و در کنار دریاچه ولفگانگ واقع شده‌است . گفته می شود که‌این کلیسا بوسیله اسقف بزرگ کلیسای شهر رگنسبورگ ( Regensburg ) آلمان به اسم اس تی ولفگانگ , سازه شده‌است . تزئینات محراب به طور کنده کاری و نگارگری به وسیله میشل پاچر , نقاش و مجسمه ساز دارای اسم و رسم اتریشی , درین کلیسا به دیده میخورد . بعضی معتقدند که‌این تزئینات مهم‌ترین اثر هنر سبک گوتیک در مرزوبوم اتریش است . حالت این شهر , آن را تبدیل به مکانی برای اسکی بازی , پیاده روی و دوچرخه سواری نموده است .

  • ۹۷/۱۰/۱۰
  • هومن مرادی

نظرات (۱)

جالب بود.
وقت کردی بهم سر بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی